اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

هاشمی‌نسب: وقت ندارم جواب شکایت همه را بدهم | دربی برای ما تمام شد و به آن فکر نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۲۰۰۷۵۳
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
هاشمی‌نسب: وقت ندارم جواب شکایت همه را بدهم | دربی برای ما تمام شد و به آن فکر نمی‌کنیم
مربی استقلال گفت: قبلا هم خیلی‌ها از من شکایت کردند، اما وقت نداریم جواب همه را بدهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، هنوز کمیته انضباطی رای خود را درمورد ابهام‌های موجود به قرارداد‌های باشگاه استقلال صادر نکرده است، امروز مهدی هاشمی‌نسب به این موضوع و احتمال کسر امتیاز از آبی‌ها واکنش نشان داد.

او در این خصوص عنوان کرد: وضعیت خوب است و مشکلی نیست. امتیاز کم کردن هم در حیطه ما نیست بلکه مدیریت باشگاه باید جواب بدهد که چه اتفاقی افتاده است و آیا مستحق کم شدن امتیاز هستیم یا نه؟

مربی استقلال در واکنش به این موضوع که یکی از موارد شکایت درمورد سقف بودجه از این باشگاه خودش است، گفت: چه کسی شکایت کرده است؟

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس از استقلال شکایت کرده است، توضیح داد: بروند و این کار را ادامه بدهند. قبلا هم خیلی‌ها از من شکایت کردند، اما وقت نداریم جواب همه را بدهیم.

در ادامه این نشست یکی از خبرنگاران که قصد طرح سوال از مربی آبی‌پوشان را داشت به اشتباه هاشمی‌نسب با نام نکونام صدا زد که او نیز در واکنش به این اتفاق، اظهار داشت: نکونام در هتل است.این موضوع سبب خنده حاضران در نشست شد.

مهدی هاشمی نسبت که در غیاب جواد نکونام به نشست خبری قبل از دیدار برابر نساجی آمده بود، در مورد این دیدار گفت: خوشحالم که فردا مقابل تیمی بازی داریم که خاطرات خوبی از آن داریم و جواد نکونام بعد از ۲۴ سال این تیم را به لیگ برتر رساند. امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی را داشته باشیم و بتوانیم ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص کسب امتیاز در بازی فردا و ایجاد اختلاف امتیاز با رقبا عنوان کرد: هفته‌های گذشته هم که استقلال در صدر بود حریفان امتیازاتی را از دست دادند تا ما صدر نشین شویم. این یک موضوع طبیعی است چرا که همه تیم‌ها تلاش می‌کنند و جذابیت فوتبال به این است رقابت بین تیم‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر قرار بود استقلال بازی‌هایی را که مساوی کرده است را هم ببرد و ۳ امتیاز بازی‌ها را بگیرد که دیگر جذابیتی وجود نداشت. چه بسا با این وضعیت اگه همه بازی‌ها را می‌بردیم قهرمان نیم فصل هم زود‌تر از موعد مشخص می‌شد. امیدوارم بتوانیم با تلاش و حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم. در بازی‌های خودمان تنها به مسائل فنی فکر می‌کنیم و دنبال چیز دیگری هم نیستیم.

هاشمی نسب درباره رقابت بین رحمتی و نکونام در بازی فردا نیز گفت: همیشه انگیزه‌های برای بازی‌های این چنینی برای سرمربیان وجود دارد. رحمتی و نکونام هم در استقلال و تیم ملی هم بازی بودند، هرچند شاید مشکلاتی هم وجود داشته باشد، اما در این سطح هر کدام تمرکزشان روی تیم‌های خودشان است. استقلال و نساجی از تیم‌ها با ریشه فوتبال ما هستند و نباید به برخی مسائل دامن بزنیم برخی مشکلات شخصی هستند که صحبت کردن در خصوص آن‌ها درست نیست. ما و نساجی قطعا تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی خوب به نمایش گذاشته شود. کادر فنی استقلال ذهنیتی از قبل ندارد و فردا در زمین بازی فقط برای موفقیت خواهیم جنگید.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مدافعان غایب این تیم تصریح کرد: ما در دربی که حساس‌ترین بازی نیم فصل اول ما بود دفاع وسط نداشتیم، مرادمند و سلیمی با تیم تمرین می‌کنند، اما استفاده از این بازیکنان منوط به تصمیم جواد نکونام است. دربی برای ما تمام شد و به آن فکر نمی‌کنیم و تنها به بازی آینده فکر می‌کنیم. در دربی حقمان پیروزی بود و بس.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->